مدیکال مارکتینگ شاخه نسبتا جدیدی از مارکتینگ است که به حوزه سلامت می پردازد . انتظار می رود که مدیکال مارکتینگ به فعالان این حوزه این امکان را بدهد تا تغییرات شگرفی در علم پزشکی و تولید دارو ها ایجاد نمایند . شاید رویکرد اصلی مدیکال مارکتینگ افزایش فروش محصولات پزشکی باشد اما با ایجاد بازار رقابتی می تواند به افزایش کیفیت محصولات پزشکی کمک شایانی نماید . فعالان استارتاپی و حوزه های دیجیتالی می توانند با همکاری پزشکان و تولید کنندگان محصولات پزشکی سهم عظیمی از بازار جهانی را کسب کنند .
اشکان مهین فلاح
سلام.
میخواستم بدونم واسه بازاریابی پزشکی کجا بایس دوره دید؟؟
مشهد هستم.