نمایشگاه ها

غرفه‌سازی نمایشگاه از امروز آغاز می‌شود/ استقرار سازه گمرک در محل مصلی

حسین صفری، مدیر اجرایی بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران گفت: بر اساس جدول زمان‌بندی کار غرفه‌سازی از تاریخ 5 فرودین ماه آغاز می‌شود.
حسین صفری، مدیر اجرایی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره فعالیت‌های ستاد اجرایی در نمایشگاه گفت: ستاد اجرایی در سال جدید از تاریخ 2 فروردین در محل مصلی تهران استقرار یافته است و فعالیت‌هایی خود را آغاز کرده است.
وی افزود: بر اساس جدول زمان‌بندی از تاریخ 24 اسفند 1392، فعالیت‌های اجرایی نمایشگاه در محل مصلی آغاز شد. در ابتدا کارهای زیرساختی نمایشگاه انجام شد و مسیر برق‌رسانی بخش‌های مختلف نمایشگاه از خیابان شهید بهشتی تا بزرگراه رسالت در دستور کار قرار گرفت. از 24 اسفند تا به امروز این کار ادامه داشته است و هم اکنون زیر ساخت برق نمایشگاه آماده بهره‌برداری است. همچنین تجهیزات مورد نیاز برق نیز در محل مصلی قرار گرفته‌اند.
صفری از استقرار بخش پشتیبانی در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: بخش پشتیبانی نمایشگاه که تامین کننده نیازهای نمایشگاه است نیز در محل مصلی مستقر شده تا در بدو ورود کمیته‌ها به نمایشگاه بتوانیم نیازهای آن‌ها را بر طرف کنیم.
مدیر اجرایی بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران درباره غرفه‌سازی بخش‌های مختلف نمایشگاه نیز گفت: بر اساس جدول زمان‌بندی، پیمانکاران مربوطه اقلام و اجناس غرفه‌سازی را در محل مصلی ذخیره کرده‌اند و از امروز کار دیواره‌سازی و پیکره بندی آغاز می‌شود.
صفری همچنین از ساخت سازه گمرک در نمایشگاه خبر داد و گفت: با توجه به اینکه بخش بین‌الملل به صورت یکپارچه در نمایشگاه قرار دارد، در حال استقرار سازه گمرک نمایشگاه هستیم تا در روزهای آینده بتوانیم کتاب‌های خارجی را در این بخش مستقر کنیم.
بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روزهای 10 تا 20 اردیبهشت 1393 در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

برچسب ها

ashkan

با سلام ، از حضور ارزشمند شما در این سایت خوشحالم و امیدوارم مطلبی که مشاهده می فرمایید مورد توجه شما قرار گرفته باشد ، نظرات با ارزش خود را حتما با ما در میان بگذارید.

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
اطلاع از
دکمه بازگشت به بالا
بستن