دانلود

دانلود سریال پایتخت 3 – نوروز 1393

 

 

نخستین سری سریال پایتخت، سال 90 از تلویزیون به نمایش درآمد و با چنان استقبالی روبه رو شد که سیروس مقدم قصد داشت سری دوم آن را برای نوروز 91 بسازد، اما به دلایل مختلف این امر میسر نشد و پایتخت 2 امسال در ایام عید به تماشاگران شبکه یک ارائه شد. حالانوبت به پایتخت 3 رسیده و قرار است تصویربرداری این سریال هفته اول دی در شمال کشور آغاز شود.

الهام غفوری، تهیه کننده این سریال درباره ساخت سری سوم آن گفت: این سریال اکنون در مرحله نگارش فیلمنامه است و محسن تنابنده و خشایار الوند مشغول نگارش متن هستند.

به گفته این تهیه کننده در سری سوم سریال، خانواده نقی معمولی به خارج از کشور سفر می کنند. غفوری در این باره توضیح داد: در پایتخت 3 شاهد سفر این خانواده از شمال به ترکیه هستیم. تصویربرداری سریال از قسمت های مربوط به شمال آغاز می شود و در ترکیه به اتمام خواهد رسید.

غفوری درباره حضور بازیگران قبلی در پایتخت 3 گفت: همه بازیگران قبلی حضور دارند، بجز دوقول ها که به دلیل مهاجرت به خارج از کشور نمی توانند در این سری بازی کنند.

براساس توضیحات این تهیه کننده قرار است دوقلوی دیگر جایگزین سارا و نیکا شوند. غفوری درباره حضور احمد مهرانفر در نقش ارسطو گفت: در حال مذاکراتی با گروه تولید مجموعه شاهگوش هستیم تا اگر مقدور شد مهرانفر همزمان بتواند در سریال پایتخت نیز بازی کند.

به گفته غفوری در پایتخت 3 شاهد هنرنمایی اکبر عبدی در کنار دیگر بازیگران سریال خواهیم بود.

 

دانلود قسمت اول سریال پایتخت 3

دانلود قسمت دوم سریال پایتخت 3

دانلود قسمت سوم سریال پایتخت 3

دانلود قسمت چهارم سریال پایتخت 3

دانلود قسمت پنجم سریال پایتخت 3

دانلود قسمت ششم سریال پایتخت 3

دانلود قسمت هفتم سریال پایتخت 3

دانلود قسمت هشتم سریال پایتخت 3

دانلود قسمت نهم سریال پایتخت 3

دانلود قسمت دهم سریال پایتخت 3

دانلود قسمت یازدهم سریال پایتخت 3

دانلود قسمت دوازدهم سریال پایتخت 3

دانلود قسمت سیزدهم سریال پایتخت 3

دانلود قسمت چهاردهم سریال پایتخت 3

 

 

سرور دانلود سایت  eirib.ir می باشد

برچسب ها

ashkan

با سلام ، از حضور ارزشمند شما در این سایت خوشحالم و امیدوارم مطلبی که مشاهده می فرمایید مورد توجه شما قرار گرفته باشد ، نظرات با ارزش خود را حتما با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
اطلاع از
دکمه بازگشت به بالا
بستن